Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

  • Mümkün olan en düşük maliyette elektrik ve inşaat mühendislik hizmetlerini zamanında müşterilerimize teslim etmek,
  • Taahhüt altına girdiğimiz tüm işlerde kaliteli malzeme ve tecrübeli personel ile, müşteri beklentilerinin üzerinde hizmet vererek en üst düzeyde müşteri memnuniyeti sağlamaktır.
  • Tüm faaliyetlerimizi kalite yönetim sistemi, kanun, yönetmelik ve standartlara uygun olarak gerçekleştirmek,
  • Hizmet ve ürün kalitesi sürekliliğini sağlamak amacı ile değişen ve gelişen müşteri beklentilerini tam ve doğru olarak tespit etmek ve karşılamak,
  • Tüm faaliyetlerinde ana prensip olarak ilk seferde doğruyu yapmak ve sürekli gelişme ile firmanın rekabet gücünü arttırmak,
  • Sürekli gelişme için çalışanlarına, müşteri beklentilerini eksiksiz karşılayan hizmet ve ürünlerin en etkili şekilde gerçekleştirilmesi için sürekli eğitim vermek,
  • Kalite Bilincinin artırılması için tedarikçileri ile birlikte koordineli çalışma içerisinde bulunmak,
  • Gerçekleştireceğimiz tüm saha ve proses çalışmalarından önce yapacağımız risk analizleriyle İş sağlığı, Güvenliği ve Çevre gerekliliklerini tüm çalışanlarımızı ve üçüncü tarafları gözeterek gerçekleştirmek.

Vizyonumuz

  • Önce hizmet prensibi ile kaliteli bir çalışma ortamı, mutlu çalışan ve müşteri, güven duyan tedarikçi ve alt müteahhit topluluğu ile bir aile bilincinde, önce ulusal sonra uluslararası bir şirket hüviyetine sahip olmak.

Misyonumuz

  • Hizmet kalitesinin yüksek olmasının birinci önceliği, mutlu çalışanlara sahip olmak bilinci ile, personelimizin eğitim ve sosyal ihtiyaçlarını tam olarak karşılamak,
  • Bizimle birlikte riskleri paylaşan, bize kesintisiz hizmet ve tedarik sunan tedarikçileri bir aile ortamında görmek,
  • Sorumluluğumuzda bulunan işleri paylaştığımız, gerektiği zaman sorumluluklar aldığımız alt müteahhitlerimizi şirket ana prensipleri ile genel kalite olgularında eğitmek ve motive etmek,
  • Önce hizmet ver, daha sonra kazan söylemini en küçük bireyden en üst yönetime kadar yaşamın bir parçası haline getirmek,
  • Müşteri odaklı iş geliştirme planlarını daima güncellemek ve hayata geçirmek,
  • Kaliteyi bir iş yeri kültürü haline getirmek, kaliteden taviz vermemek,
  • Yeni iş olanakları ve iş geliştirme ile ilgili bireysel girişimleri desteklemek,
  • Bunların dışında, geçmişte yapılan başarılı çalışmalardan örnek alarak daha iyi ve güzeli oluşturmak.

Sorumluluklarımız

  • Nadel Mühendislik, sahip olduğu etik değerler gereği, faaliyet yürüttüğü her alanda, tüm yasal ve ahlaki gerekliliklere uymaya ve mümkün olanın daha iyisini yapmaya kararlıdır. Kurumsal bir marka olma hedefi doğrultusunda, sürdürülebilir bir yaşam için çevresel değerler başta olmak üzere, ahlaki ve yasal sorumluluklara kurumsal ve bireysel olarak uymak zorundadır ve bu konuda tolerans göstermemektedir.
  • Bu gayede tüm faaliyet alanlarımızda görevi ne olursa olsun birlikte çalıştığımız ekip arkadaşımızın takım olma ruhunu benimsemesi ve bireysel gelişimleri için imkanlar yaratılmasının, toplam kalitenin vazgeçilmezi olacağına inanıyoruz.
  • Çalışanları, sorumlu iş anlayışına sahip olan Nadel Mühendislik’i layıkıyla temsil edebilmek için yasalara, şirket içi kurallara ve iş düzenlemelerine uyar ve içinde bulundukları toplumun gelişmesi için çalışır.
  • Firma yöneticileri şeffaflık, kişisel güvenilirlik ve karar alma mekanizmalarında sorumlu davranma kültürüne aktif bir şekilde katkıda bulunur.
  • Nadel Mühendislik’in her kademedeki çalışanları, etik değerlerin önde olduğu bir yaklaşımla, iş sonuçlarının hiçbir zaman etik kurallar ve kalite politikalarına uygunluğunun önüne geçmemesi için çaba gösterir.

Nadir DARDERE

Genel Müdür

Kurumsal Logo